Min bakelse

I torsdags kväll var jag på kurs på underbara Tyger & Ting, vi sydde bakelser!
Det var så kul å dom blev så fina. Det perfekta alternativet när man vill undvika vitt mjöl och socker.

Nu vill jag sy fler bakelser å så vill jag sy kuddar å omge mej med ljusa, gröna, våriga färger. Våren är verkligen på gång å man blir jättetrött och pigg på samma gång.

I bygget går det framåt, idag har Jens satt in Majas garderober, jag ska måla fönster för sista gången å sen ska äntligen tapeterna dit.

Stickningen går väl sådär just nu, har varit så trött på kvällarna så jag har inte orkat, men jag har inte tröttnat på min Lintröja, har bara en paus.

Nu ska familjen snart få nygräddade pannkakor. Sen måste jag få en liten stund ute i Solen, hoppas den ger ny energi.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling