Jag stickar sakta.....

Disk, tvätt å smutsiga fönster, blir det fast jag har semester....... Om jag skulle putsa fönsterna å hänga upp nya gardiner idag, jo det tror jag jag gör. Tvättmaskin å diskmaskin är redan laddade.

Snart är dagarna helt vanliga igen, med jobb, skola, gympapåsar å allt det där å det känns helt OK. Semestern blev som vi ville i år med sol, riktigt varmt, göra ingenting å inte jobba i bygget.

Snart tror jag vi har samlat kraft för att fortsätta ute i bygget, med spackel, tapeter å målarfärg, snart, inte riktigt än men snart....

På stickfronten har jag gjort en ny trevlig bekantskap, Rowan, mm blir nog mysigt, lite för tidigt att visa. Jag stickar sakta, utan krav å det känns härligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling