Äntligen ute...

Äntligen blev det av, en promenad ute i solen, så skönt, lite kallt men härligt ändå.

Det är så mycket man tror att man måste göra å så blir det ingen tid över till att vara ute.
Så får man huvudvärk eller ont i ryggen eller blir så trött å det är ju inte så konstig om man inte får frisk luft.


Det kanske skulle bli mitt nyårslöfte, att lägga in dom där promenaderna så dom inte glöms bort, jag vet att jag mår så bra om jag kommer ut. Ja, så får det bli!

Tiden finns ju, det är ju jag som bestämmer vad jag gör med den.

År 2011 ska jag boka in "måbrasaker" som t. ex promenader, träffa vänner, hantverka å kankse lite "partid", lätt att glömma sin kärlek när man har så mycket att göra.

Äta choklad är åxå bra för kropp å själ, att äta bra ska jag nog åxå boka in. Kaffe är kanske inte så nyttigt men gott e de ju så nu ska jag fika lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling