Bilder åxå!



Varma goa raggsockar blev färdiga, varsitt par till Arvid å Fanny.
Å dom använder dom!
På stickorna nu ett par till mej eller Jens får se vem som får dom. Jag gillar verkligen strumpstickor, använder gärna det till ärmar åxå.

Fanny har fått sitt rum, äntligen!! Dan före Julafton bar vi in hennes säng i nya rummet så hon skulle få vakna där på Julafton.
Det ska ju fixas lite nya möbler å så men vi väntar med det tills vi har tapetserat om i Arvids rum. Om man är nio år å tvillingar är det viktigt med rättvisa.....
Fanny har själv valt dom här färgerna och det är faktiskt jättesnyggt. jag skojar inte det är fint!
Laddar för en ny tröja till Jens, den blir i Nepal eller Alaska, jag har redan köpt garn men det ska jag byta, i nån slags tillfällig sinnesförvirring bestämde jag mej för att sticka en randig tröja, men hur kul är det? vad tänkte jag på? den skulle ju aldrig bli klar om den är tråkig redan från början, den enda vettiga förklaringen jag kan komma på är att jag var trött, väldigt trött å så valde jag nåt enkelt. Nu ska allt ställas till rätta och det blir en tröja med mönster. Men jag är inte riktigt säker på om jag ska köra Alaska eller Nepal.
Om allt blir som jag vill kan jag komma iväg redan i morron å byta garn. Det är en bit att åka till Eks Lilla bod, men det får gå.....
Nu tror jag bestämt att det är dax för kaffe, God fortsättning!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling