Traska inte runt med oknutna kängsnören!

En liten varning bara; traska inte runt med oknutna kängsnören, inte ens kortare sträckor. Då kan det gå som det gick för mej i morse, skulle bara gå ut å starta bilen. Jag gick iväg, ja alltså utan att knyta, startade bilen, gick in, stängde dörren, å det blev tvärstopp å jag trilla raklång på hallgolvet! Vad hände? Kängsnörena fastna i dörren!

Jaa det gjorde ont, ungefär överallt, vadå hahaha det var väl inte rol..jo det var kul, när jag hade känt efter att inget var brutet började jag gapskratta å sen fick Arvid komma å öppna dörren å ta loss mej.

Finns risk för blåmärken och ont i morron.

Tur då att jag är ledig efter två intensiva dagar på jobbet. Sovmorron å kanske en tripp till Eks Lilla Bod för att byta mitt garn som inte ska bli någon randig tröja.

Nu ska jag släpa mej till sängen å krypa ner, mmm ska bli så skönt, sa jag att jag har sovmorron ;-)). Nu blir det inte mer jobbat i år!

Kommentarer

  1. hoppsan:s det var ju inget vidare:s

    tur att du inte bröt något i alla fall:)

    hoppas att din helg blir rikgigt fin:)

    SvaraRadera
  2. Opps!!! Så kan det gå. Kul att se dig tillbaka på din blogg igen. Och att du har jobb (?) Så Gott Nytt År på dig. Kram Ann o Beppe

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling