En liten paus

Skönt med en liten paus från julklappsinslagning, julskineugnsbakning, tomteuppsättning å sånt.
Ärligt talat är jag JÄTTETRÖTT, numera jobbar jag 80% på Stora Segerstad Naturbruksgymnasium, som ekonomiassistent. Jag hade verkligen tur som hittade det här, det är ett långt vikariat, minst till 30 jan 2012. Men det är bara att erkänna att det känns att gå från 50% till 80%. Dessutom är det verkligen fullt upp hela tiden, med fakturor, elever, lärare, kossor, hönor ja vi har faktiskt hönor åxå, fast inte på kontoret, å så har vi hundar som en del elver har med sig.
Jobbet är riktigt roligt, men tufft, särskilt när man e ny å inte kan alla rutiner.

Mitt stickande blir det inte mycket med å spinnkursen blev inte av.

Däremot går det framåt i vårt bygge, bilder på det kommer .

Nej nu är det väl bästa att slå in några fler paket, fast egentligen vill jag bara gå å lägga mej.
Man säjer väl alltid det, men nästa år SKA jag förbereda bättre, i god tid så jag kan ta det lugnt även före jul!

God Jul

Kommentarer

  1. jag hoppas att julen blir jättefin efter allt julstökande!!

    roligt att du har lyckats hitta ett så bra vikariat - och att det är så långt också:)

    god jul!!! jag hoppas att den blir jättefin!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling