Wild Vest Knitting in public....

Jag knittade in public....på High Chaparral!
















Mitt ibland pistoler, sheriffstjärnor och tågrånare satt jag å stickade, men jag behövde inte vara rädd för jag hade en alldeles egen cowboy som vaktade mej med med sin bössa.


Vi inledde ungarnas sommarlov med en önskehelg för en snart 10-årig cowboy. Två heldagar med stugövernattning på High Chaparral. Egentligen bor vi ju ganska nära men det blev ju såklart extra spännande att sova där åxå.


Vi har hunnit med massor, Ångbåten till Mexico City, Tågrån med läskiga banditer, stor vilda vestern show, Lucky Luke-show, god mat å glass, shopping, världens godaste våfflor, guldvaskning å en massa glada människor.


Min stickning just nu: vantar "Emilia" by Randi K Design. Jag köpte ett kit med mönster å garn och i förpackningen låg också en liten påse med lavendel. Just nu minns jag inte var på nätet jag hittade det här, men jag ska kolla det ifall nån annan blir sugen. Jag tror att den här kvinnan är född i Norge, men bor i USA, kanske........


Nu har jag en vecka semester å barnen har sommarlov, jag hoppas hinna med en hel del stickning, kul med barnen, städning, målning, böcker, ja som vanligt tror man att man ska hinna så himla mycket, hm jag börjar med en kopp kaffe å sen får vi se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling