Jag har hittat ett mönster



Lite bättre färgåtergivning har jag lyckats få här.

Jag har hittat ett sjalmönster på Ravelry som jag testar, bild kommer.





Från Chili Gredelin kom denna färgexplosion som nog ska bli snygga sockar. Å från samma mysiga nätbutik kommer snart två härvor underbart tunnt garn i romantiska färger som ska bli nån slags kofta.
Vi ska ju inte resa nån stans i sommar så då får man väl lägga lite extra pengar på garn, eller...........
Kia på Chili Gredelin är verkligen såå duktig på att färga.

Kommentarer

  1. Så härliga garner du köpt, klart att du ska ha dem boende hemma hos dig. Jag blir riktigt sugen att klicka hem några jag med...

    Kram
    Boel

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling