O-diciplinerad är jag............



Egentligen borde jag förberade mig inför i morron, jag ska vara med på Unnaryds-dagen å göra lite reklam för stick-kurserna i höst, men jag hittar allt möjligt annat jag hellre vill göra. T.ex. börja nysta på mitt allra vackraste romantiskaste tunnaste garn som ska bli en kofta med volanger, tror jag. Eller sticka vidare på tvåändsvanten, eller sova (det är fullmåne ikväll å nätterna före fullmåne kan jag aldrig sova ordentligt).

Arvid (snart 8 år) har skrivit en sång å han har lovat att jag får skriva texten här:

Du å jag

Du å jag passar bra aaa lever tillsammans.

Lever våra liv bra.

Tillsammans tillsammans i havet.

Skrattar i vågorna hos mej.

Tänk att kunna växla mellan att leka cowboy, köra 4-hjuling å skriva låtar..............

Tillbaka till verkligheten, måste greja lite till inför imorron så kanske jag kan nysta lite på Galadriel Romance ikväll.

2-ändsvantarna då? kanske imorron kväll, men nu till kursmaterialet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling