Det kom ett paket....

Fartsträckan snart över på Alaskatröjan,
längtar efter att börja sticka mönster .

Detta kan möjligen bli ett snabbt projekt, Alaska är verkligen skönt att sticka.

Det är ju ännu roligare att sticka när det är till någon man älskar.

Gillar även mina Knit Pro tippar, blanka,"vassa" å riktigt snabba!

Vågar inte sätta något slutdatum, men det kan bli rekord.


Det kom ett paket, ett rött å fint paket, bara till mej.
Inuti paketet låg en härva av det allra mjukaste garn man kan tänka sej.
Garnet är spunnet av ekologisk merinoull och färgat hos Chili Gredelin.
När jag vill ha lite paus från Alaskatröjan tar jag fram min nystepinne och gör ett litet nystan som sen ska bli mjuka goa sockar.
Jag hoppas att Chili Gredelin alltid kommer att finnas kvar, för där hittar man dom bästaste garnen i dom härligaste färgerna, tycker iallfall jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling