Piriformis???

Jo Piriformis heter det som jag har ont i, tror jag......En muskel (tror jag) som sitterinbäddad i skinkan å gör ont som H-e ibland.
Det är värst om man ska resa sig från sittande, ibland blir det som kramp å det gör så ont så man bara vrålar.

Tydligen kallas det även Falsk Ischias, å botas med stretching å träning. Jag visste det, nu kommer sviterna av att jag struntat i träningen.

Så MÅSTE jag hitta tid å tillfälle till träning för jag kan ju inte gå omkring å vråla hela tiden, va ska folk säja ;-)))?

Medan jag funderar ut hur jag ska lösa det med träningen ska jag unna mej att nysta min alldeles speciella härva från Chili Gredelin, Indira Lavish heter den.

Har lärt mej ett nytt UFO-knep hos andra smarta bloggare, man tar sitt UFO å repar upp det å vips så finns det inte längre och samvetet har blivit en smula renare, så himla smart.

Ska fundera lite på vilka UFO som ska "slaktas".

Ok, gör nåt roligt!!

Kommentarer

  1. Strålande det där med försvinnande ufo:n. Jag har precis anmält mig till 12 under 12. Vilket innebär att ett ufo skall presenteras varje månad. När jag insåg att jag hade för många ufo - gjorde jag som du. Kastade två påbörjade och repade upp tre.
    God fortsättning

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling