En hel dag....

Började visserligen med att sova länge men sen har jag suttit framför datorn nästan hela dagen, jo jag har surfat lite å vart på facebook, men mest har jag faktiskt jobbat med räkningar å annat pappersarbete.

Precis sånt som jag gör på jobbet.....

Jo jag hade bytt soppåsar åxå å ställt dom gamla i hallen, för att gå ut med "sen", tiden gick och det började nog lukta lite skunk, då knackar det på dörren å utanför står en man med en liten flicka på armen. Piiinsamt, dels att jag hade tre soppåsar inne i hallen å dels att jag inte fatta vem han va.
Det visade sig att han var Jens arbetsledare som jag kände till namnet men aldrig träffat, han skulle låna nån "grej" ute i bygget, vi hittade "grejen" å jag visade honom runt lite.

Vad lär man av detta, jo gamla äcklig soppåser bär man inte ut sen, man bär ut dom direkt....

Suget efter kurser börjar sätta in nu, helst spinnkurs, men även tovning, stickning eller nåt annat med ull. Håller lite utkik bl.a. på SV å Hemslöjden, men tar även tacksamt emot tips.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling