Pannkakssmet å Grimslättsvantar



Söndag, pannkakssmeten väntar å vädret är gråtrist. Hos snitsatstickat är det garnlotteri, hoppas man vinner...........



Jag vill börja sticka på Grimslättvantar, garnet kom på posten å det luktar som garn ska lukta; UUUULL!! Tack för hjälpen Erika!!

Jag städade lite bland ufon å nystan å då hittade jag det här, en kofta som jag började på när Maja var i sexårsåldern (14 nu), allt är klart utom luvan å en bit på en ärm. Den ska jag sticka klartnu, den kommer att passa perfekt till Fanny nu.

Nej nu blir det inte mer för idag, pannkakorna ska stekas å sen hoppas jag på en stund med Grimslätt, visst är det bäst när man precis ska börja på ett nytt stickprojekt..........

Kommentarer

  1. Så härligt att ha ett par Grimslättvantar i sin ägo, har sett dem på bild och de ser så fina ut. Skönt att det är fler än jag som har riktigt gamla UFON i stickkorgen :=)

    Må så gott!
    Boel/Saltflingan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling