Kontaktannons



Sökes: skojigt mönster.

Finnes: Ett nystan Jaqueline 100g/330m i färgen Heaven´s on Fire.

Jag köpte detta fina garn på Chili Gredelin och nu vet jag inte vad jag ska sticka av det, är det nån som har nåt bra förslag?


Det passar nog med st 2,5 - 3 eller tjockate om man gör en gles sjal.


Jag tror jag blir galen på det lilla fina nystanet som bara ligger där och retas å inte vet vad det vill bli HJÄLP!!


Jag har funderat på att ge bort det, men jag är nyfiken på hur färgerna blir när man stickar av det.

Här är Fanny i sina Mangokläder, föreställningen var bra, alla sjöng jättefint, och efteråt handlade vi pizza för att fira.




Nu ska jag äta lite frukost å framför allt dricka kaffe, utan kaffe stannar Sverige!

Kommentarer

  1. Åh, vilken söt mangotjej!! Henne ska du vara stolt över!
    När jag ser ditt garn så tänker jag mig en scarf med släppta maskor.... Hör av dig via mail ifall du känner samma sak o vill ha mönster.
    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling