The botten is nådd å jag är på väg att bli gladare

Jaa, faktiskt känns det mycket bättre nu! Tack http://parlmudden.blogspot.com/ för hjälpen med att göra min blogg påskfin!!

Vädret är såå fint, mina barn är glada å smutsiga å fulla med bullar (jag åt nötter till kaffet).



Å så sitter jag här med blåmelerat Kaunigarn som ska bli en poncho, mönster från Drops "Löst stickad pncho i SilkeTweed å Glitter.



Å jaa, livet känns helt ok, t.o.m. lite härligt igen.



Jo, det var en sak till, pga att jag är jobblös kommer jag inte att åka till Grötö (det har kännts riktigt jobbigt) men det är ok, jag ska sticka här hemma å tänka på er som är där, Jag menar det verkligen när jag säjer: HA DET SÅ HIMLA ROLIGT!!!!

Så här mysigt var det förra året, hoppas ni får det lika bra i år!





Solhälsningar till alla stickerskor å andra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling