Nysytt.........

Det blev lite bråttom, man behövde ha med sej ett plastförkläde till tovningskursen i morron, jag kunde snabbt konstatera att jag inte ägde något sånt. Efter lite rotande bland mina tyger hittade jag en överbliven bit av laminerat tyg, egentligen är det duktyg men jag har använt det till att klä köksstolar med. Ibland har man tur, biten räckte precis till ett förkläde.

Det var riktigt kul att sy, nästa gång jag är i nån tygaffär ska jag köpa lite mer och sy några stora kassar, det blir perfekt att ta med till stranden. Jag är nog lite nykär i min symaskin, den borde få komma ut ur sitt skåp lite oftare.

Ikväll blir det Let´s Dance och Kauniponcho, den är en bra TV-stickning, å så Tovakurs i morron, å va kul det ska bli!
Bilder på nybörjartovning utlovas...............

Sen tog vi med Beyla ut på en skogspromenad och hittade ett bra grillställe, bild kommer senare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling