Hallelujamoment!!



Efter att ha försökt provsticka snygga Annas Axelvärmare ända sen i går kväll (och misslyckats ca 14 gånger) var jag nästan gråtfärdig, att jag inte kunde fatta hur man gör. Till slut mejlade jag till Anna för att få hjälp å gissa vad; Ungefär samtidigt hjälpte Anna mej via mejl att komma på vad jag gjort för fel OCH Lantbrevbäraren kom med ett rosa paket till mej.




Hjärtat gjorde ett skutt å Arvid fick hjälpa mej att öppna paketet, joo det var mitt Posh-garn, å vilket garn sen, jag är hänförd!!!




Mjukaste alpacka i de allra vackraste lila, lavendel, gredelina å violetta toner.
Färgerna stämmer inte riktigt här, det är för blott på bilden.
Jag ska prova med en annan kamera, men nu hinner jag inte för jag har en underbar härva "handdyed in Wales" att nysta.
Visst är det nu, just nu, innan man satt igång som är det bästa med stickning.
Jag tänker testa att göra en mycket gles Annas Axelvärmare i detta "paradisgarn". Jag återkommer...................

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling