Hur vimsig får man vara ???

Å vad jag har letat, men inte hittat.

För ett par dagar sen var jag inne på en blogg (minns inte vilken), jag läste om en spännande nätbutik där det läggs ut garn en viss dag å sen handlar alla som galna tills det är slut, sen får man vänta till nästa vecka innan man kan handla igen.

Finns det någon som vet vad jag pratar om, jag sparade inte adressen å nu kan jag inte hitta den. Hmm högst irriterande. Hoppas nån kan hjälpa mej, nu när inte kan hitta den kan jag inte glömma den.

Please HELP ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  1. Du var nog hos Mia http://miastick.blogspot.com
    Hon har köpt garn från Posh Yarn vet jag och det tar nog slut snabbt som bara den.

    SvaraRadera
  2. Å tack, ska genast kolla det.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken är finast??

Sytt å målat

Tävling